• سه شنبه ١٧ مرداد ١٤٠٢-١٤:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢٨٤
تشکری هاشمی:11-168

ساختمان های بدون مجوز چرا انشعابات خدماتی دریافت می کنند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، بر ضرورت نظارت بر ساخت وسازها و حفظ جان مردم تأکید کرد وگفت: همه دستگاه های دست اندرکار ساخت و سازهای ناایمن باید پاسخگو باشند. چرا به زمین هایی که مجوز ساخت ندارند؛ انشعابات شهری مثل آب و برق وگاز داده می شود و خیابان عریض و جدول و نهر و پیاده‌رو سازی دریافت می کنند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی در یکصدوشصت و هشتمین جلسه شورای شهر در واکنش به گزارش حادثه تخریب ساختمان های ناایمن منطقه 19 گفت: نباید صرفاً به دنبال برخورد با سازندگان متخلف این قبیل ساختمان ها باشیم. بلکه همه دستگاه های ذیربط و دست اندرکار باید به وحدت رویه و خدمت رسانی منظم و قانون مند برسند.
تشکری افزود: خاطیان و مسببان ساخت و سازهای ناایمن، فقط مرتکب اعمال غیرقانونی مثل عدم دریافت پروانه ساخت و ساز نیستند بلکه مستقیماً با جان ساکنین ساختمان و همسایگان این ساختمان ها بازی می کنند.
وی همچنین با تآکید بر ضرورت رعایت مسائل ایمنی برای ساکنان و خدمت رسانان در منطقه حادثه دیده گفت: عملیات تخریب این ساختمانها هنوز به انتها نرسیده و باید ایمنی سازی حین وبعد از تخریب هم صورت بگیرد. لذا باید تمهیداتی برای حفظ امنیت و جان همکاران و دست اندرکاران عملیات و امداد منطقه صورت بگیرد و همچنین هر چه سریع تر ساکنان ساختمان های مجاور که در محدوده خطر هستند نیز به محل امنی منتقل شوند. 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: